mandag den 27. oktober 2014

Tak for jeres interesse!

Jeg har nu opnået 25.000 danske hit-counts henover de næsten 2 år bloggen har eksisteret, og jeg er utrolig glad for den store interesse i har vist bloggen. Som tidligere nævnt, er denne blog startet op på grund af min familie og min egen store glæde og interesse for elbiler, og den skulle gerne give mulighed for at få et lille indblik i hvordan det er at leve med elbil i Danmark.

Jeg prøver igennem mine blogindlæg, at være så ærlig som mulig omkring mine observationer i min hverdag, og jeg håber dette afspejler hele blog-siden generelt, og selvfølgelig håber jeg også at det er dette der har givet jer interessen i at kigge forbi fra tid til anden.

Billede: blogger.com
Jeg har udover de 25.000 hits fra Danmark, også haft flere hits fra andre lande som USA, Rusland, Tyskland, Norge, Ukraine, og Sverige, hvilket samlet set har givet et hit-count på over 32.000 hits. Disse hits har i nogle tilfælde været fra spam-bots, og derfor har jeg stadig holdt mine kommentarfelter i bunden af min blog lidt lukket, så det primært kun er folk med en google-konto der kan kommentere på min blog. Det er jeg lidt ærgrelig over, for det er på ingen måde for at holde anonymitet ude, men jeg kan simpelthen ikke holde disse bots væk uden.

I må selvfølgelig endelig kommentere på mine indlæg, om det så er positive roser eller konstruktiv kritik, for jeg ønsker jo som sagt at oplysningerne er så sande som mulige.

Som i nok også har opdaget, har jeg også opstartet siden "elbilisten" på facebook, og den vil jeg da også opfordre jer til at like, hvis i altså kan lide mit arbejde, så mine indlæg og budskaber kan nå ud til endnu flere.

Endnu engang tusind tak for den store opbakning, det inspirere mig meget til, også fortsat, at skrive indlæg på bloggen her, om det så er seriøst eller bare gøgl.






Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

2 kommentarer:

  1. Jeg er ivrig læser af din blog ;o)
    E-Golf er til nu min favorit, og vi er meget tæt på en beslutning om at købe denne.
    Er ked af at alle elbil sider sluttede med BP 2012 kun Tesla har gang i debatten.
    Måske du kunne lave en almen forum her for elbil debat? ;o)
    CC

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Carsten

      Det lyder godt, e-Golf er også en rigtig fin bil.

      Jeg har tidligere haft oprettet et forum, her på siden, men syntes ikke rigtigt der kom noget debat, så det lukkede jeg ned igen, da der begyndte at komme spam derinde. :-/

      Men dansk elbilkomité har også et forum, der er fuldt ud brugbar, der er dog heller ikke så meget debat for øjeblikket, efter de har slettet det gamle forum, men jeg syntes da vi skulle prøve at være lidt mere aktive der (inkl. mig selv).

      http://www.danskelbilkomite.dk/medlem/forum/default.asp

      Så jeg er dog ikke helt afvisende om jeg skal oprette et forum på min blog, men jeg vil dog starte med at henvise til dansk elbilkomité :-)

      Mange Grønne Hilsner

      Kasper Beck

      Slet