torsdag den 14. marts 2013

Charged

Så fandt jeg lige det amerikanske elbil-magasin Charged på nettet. Magasinet er kun omkring et år gammelt, og er skrevet af en amerikansk elbilentusiast, og som han selv fortæller så vil han meget gerne have reklamer i bladet, men de får ikke lov at diktere hvad der skal stå deri. Det er et frit tilgængeligt magasin så snart udgivelsen er over en måned gammel, men det gør jo ikke at artiklerne bliver mindre relevante af den grund læs f.eks. den sidste tilgængelige udgave her:


Jeg har også oprettet en boks med nyttige links ovre i højre side, hvor jeg også linker til siden med de sidste udgaver af Charged, det hele er godt nok skrevet på amerikansk, men hvis der er artikler jeg syntes der er mere interessante end andre, så laver jeg nok et blogindlæg på dansk med en lille opsummering om dem.






Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar