torsdag den 1. november 2012

Barnedåb i elbil (PRØV1ELBIL)

Søndag kom tiden hvor vores egen lille datter skulle døbes, det skulle da også foregå i "vores" elbil.

Vi havde på forhånd valgt at vi skulle være i god tid, og jeg valgte at gå ud og starte bilen med varme så den kunne af-ise på forhånd, da den havde gjort det satte jeg den til ladning igen, så den lige kunne få lidt juice på inden vi skulle køre, resultat - dejlig varm bil og ok kilometer at køre på.

Da de kirkelige handlinger var veloverstået, skulle vi til Horsens og have brunch for hele familien, hvor vi så havde valgt at vi ville tanke lidt inde ved Kvickly, så vi kunne få lidt gratis kilometer på til hjemturen men nej, deres stander virkede IKKE, jeg gik derfor ind til deres information for at spørge, og hun vidste selvfølgelig ingenting, så hun ringende og rådførte sig med sin overordnede, der fulgte med mig ud for at kigge på standeren, men han kunne heller ikke gøre noget ud over at kigge på standeren og konstatere at den ikke virkede, men han lovede at han ville få det undersøgt.

Jeg sagde dog til ham at de ikke behøvede at få kigget på det før mandag alligevel, da jeg havde mere en nok kilometer til at komme hjem. En søndags-elektriker er nok heller ikke for billig i forvejen, nå men jeg flyttede bilen over på 24 timers parkeringen, tog op og fejrede den bette sammen med resten af familien. Så det blev nu en god søndag alligevel.


Se det originale indlæg her






Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar