tirsdag den 16. oktober 2012

Ubehageligt i det danske vind og vejr (PRØV1ELBIL)

Jeg var i dag en tur i Horsens med Emilia.
Og jeg skal love for vi fik efteråret at mærke.
Som både min mand og jeg har bemærket, så rusker det enormt meget i bilen når det blæser.
Jeg kørte jo på den åbne hovedvej et godt stykke, og hold da op hvor det rev og ruskede i bilen på grund af blæsten, det var lidt ubehageligt - og så når det også regner og er koldt.
Men ved de her kortere turer fyrer jeg altså op for varmen i bilen så vi ikke skal sidde og fryse.
Jeg gider ikke have en forkølet unge ;-) Så må vi bare lade lidt oftere i stedet for...
Men ja det er nok ikke nogen dårlig ide at have nogle tæpper med i bilen alligevel.


Se det originale indlæg her






Mange Grønne Hilsner

Jill Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar