torsdag den 11. oktober 2012

Lillepigens første tur (PRØV1ELBIL)

Så blev det til min 2. tur... Denne gang med Emilia og min mor som passagerer. Vi kørte en tur til Horsens for at kigge butikker.

Vi kunne jo ligeså godt prøve at tage Emilia med, da det jo er et faktum at vi er en "småbørns/barns familie" - og at det skal være der plads til. At montere Emilia i bilen, er lige så nemt som i vores egen bil.

Jeg tror da bare hun synes det er dejligt at der ikke er så meget motorstøj.


Så var der jo lige det med om der nu var plads til barnevogn eller klapvogn i bagagerummet?!

Vi besluttede at prøve med klapvognen (som ikke bare er en lille paraply-klapvogn!) og den kunne lige præcis være i bagagerummet, dog når det ene bagsæde blev lagt lidt ned... Så ingen problem der. Meeen det kan nok godt blive svært at få moslet barnevognen derind - men det skal da komme an på en prøve en anden god gang!

Det endte med at blive en rigtig god tur i dag, og min mor var kun positiv overrasket over bilen.

Og lige lidt info her til sidst - vi kørte omkring 32 km. i dag, mest landevej, men også bykørsel. Startede ud på et fuldt opladet batteri, rækkeviddemåleren viste 122 km. Efter godt 16 kørte km. viste måleren 129 km. Og da vi var hjemme igen viste måleren så 114 km. Altså havde vi brugt 8 estimerede km på at køre de 32 km. Det synes jeg da er ret godt gået, og jeg tænkte egentlig ikke engang over min egen kørestil...

Så jeg er fortsat positiv!


Se det originale indlæg her






Mange Grønne Hilsner

Jill Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar