torsdag den 11. oktober 2012

Tur til Bilka (PRØV1ELBIL)

Så fik jeg kørt min første tur i "vores nye bil"... (Alene!)
Det var en tur til Bilka i Vejle i går aftes, d.10/10.
Jeg synes alt i alt det gik rigtig godt - det var nemt at køre bilen, utrolig let at vænne sig til automatgear og et behageligt støjniveau.
På turen sad jeg og håbede på at så mange som muligt ville lægge mærke til at det altså var en ELBIL jeg kom kørende i - og synes da også der kom mange blikke fra de passerende biler.
Ja selvom det måske lyder dumt, så fik jeg faktisk lidt følelsen af, at jeg var "bedre" end alle de andre biler. At der er lidt prestige over dét at køre i en elbil...
Min eneste bekymring på min tur var, om de andre kunder på Bilka's p-plads nu ville høre mig når jeg kom kørende. Men det viste sig, at det overhovedet ikke blev et problem, da de fleste folk jo kigger sig for når de færdes et sted med biler :-)


Jeg ser frem til min næste tur i bilen, hvor lillepigen nok skal med.


Se det originale indlæg her






Mange Grønne Hilsner

Jill Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar