søndag den 2. juni 2013

En lille opfordring vedrørende "Min første elbil"

Jeg ved godt at en stor del af de læsere der kommer forbi min blog, eventuelt også kommer fra Eric Witzgall's blog, men hvis nu der bare var en enkelt Renault Fluence Z.E. ejer kom forbi og læste min blog her som ikke på forhånd havde været forbi Eric's blog "Min første elbil" så kommer der lige en opfordring her.

Hvis du er en af de nu omkring 300 Fluence ejere, der er kommet i klemme i Better Place's konkurs, så er de lige nu ved at prøve at samles ovre på Witzgall's blog, for derved at kunne få en fælles løsning stablet på banen, så man kan sikres at man som minimum kan lade derhjemme og selvfølgelig også fremover.

Jeg ved godt det ikke ligefrem er et indlæg der henvender sig til alle, men hvis vi fortsat skal se Fluence bilerne suse rundt på vejene, bliver de nødt til at finde en løsning sammen. Så de som nødstedte ikke kommer ud i for store ekstra udgifter.






Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar