søndag den 21. april 2013

Elbilens Historie i Billeder

Jeg har nu oprettet en ny side herinde omhandlende elbilens historie, der er mange steder på internettet der tilbyder mere eller mindre fyldestgørende historier omkring elbiler, men jeg har her prøvet at samle lidt historie gennem så meget billede-materiale som muligt. Jeg syntes nemlig billeder siger mere end ord, så jeg har fundet frem til en del billeder, som jeg så har sat i kronologisk orden, og derefter skrevet en lille tekst til hver af dem. Jeg er ikke historiker eller lign. så der kan da godt være fejl imellem, men jeg syntes jeg har været omhyggelig med ikke at videregive falske oplysninger. Hele mit værk skal derfor opfattes som en guide, og ikke fakta. Men udfra de oplysninger jeg giver kan man da google sig frem til yderligere informationer om man vil. :-)

Listen vil jeg prøve at opdatere løbende hvis jeg finder flere spændende billeder eller oplysninger. Jeg har dog prøvet som hovedregel kun at have et billede med historie til hvert årstal. Det er derfor også muligt at finde meget mere elbilhistorie ude omkring på nettet end jeg har valgt her. Jeg syntes bare det er sjovest at samle historien med så mange billeder som muligt og mindre tekst.

Jeg har dog heller ikke ophavsretten på nogle af billederne, så jeg har prøvet at skrive under hver billede hvor det er fundet henne, eller hvem der har taget fotoet, så jeg helst ikke skulle komme i problemer. :-)

Hvis der er nogle der ligger inde med flere historier eller rekorder med og om elbiler, de syntes der skal med så skriv endelig så skal jeg nok se om jeg kan finde et billede der passer til.

I kan se Elbilens Historie i Billeder ved at trykke på fanebladet i toppen, eller følge linket her.






Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar