lørdag den 7. september 2013

Elbil Hoppet

Her er så det andet indlæg omkring de små finurligheder jeg er faldet over på nettet, det ene var Elbil Vinket som jeg har skrevet om her, det andet er så Elbil Hoppet (EV Jump).

Elbil Hop

Jeg faldt over dette hop af Suzy Ryoo, det var facebook siden "Nissan LEAF" der havde delt det tilbage i November 2012, og syntes det var en sjov ting der muligvis kunne blive en tendens, jeg syntes egentlig ikke det er godt at det er Nissan der selv prøver at diktere hvad vi skal og ikke skal, men det er jo Suzy der selv har "fundet på" sit billede og det ville jeg da også fremhæve.



Jeg syntes jo også det er en super idé at vise sin begejstring for at eje noget så fedt som en elbil, som f.eks. Linda P. og sin familie gør her:



Det er jo heller ikke et krav at det skal være en LEAF, så for at vise det også kan lade sig gøre med andre elbiler, så fandt jeg også dette billede fra Januar 2013, af Ning og Lila efter modtagelsen af deres Tesla Model S.



De første billeder her, er jo godt nok fra de forenede staters land, så hvis vi skal lidt tættere på så kan vi da tage til Danmark, her har Hjalte og Nina, under deres jordrundrejse i deres Elbil, taget dette billede. Og det er da efter mine oplysninger allerede tilbage i maj 2011, men der må i rette mig hvis jeg tager fejl, Så ihvertfald efter hvad jeg har kunne finde, må dette være det første rigtige elbil hop.


Men det betyder jo ikke at man behøver vise sin begejstring med et hop, man kan også nøjes med at vise hvor glad man er for sin elbil, på andre måder. Som hvis vi lige tager et smut til Norge, hvor en blogger ved navn Anette Marie, skulle sige farvel til sin LEAF efter kun 2 måneders testkørsel, se evt. hele hendes indlæg her.



Det jeg egentlig bare vil sige er, at nu når der stadig er så mange derude der ikke tør at blive oliefrie, så syntes jeg ihvertfald at vi (os elbil-ejere / lejere) i det mindste skal dele vores glæde over de valg vi har truffet, så de andre kan se hvad de går glip af.





Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar